God morgon

Sitter i mörkret och ammar,
och tänkte testa appen igen.
Inte alltid det funkar för mig att blogga härifrån.

Idag ska vi ner på Babycafét.
Sista gången innan juluppehållet idag.
Lite tråkigt, men tror inte vi kommer ha tid ändå.
Ska hämta upp Em & mini Em vid 9. :)
Får vi se om mini Em tänker bitas idag,
för hon fick sina två första tänder i lördags ;) Hihi!

Igår fixade jag klar mini Em's julklapp från Wilma.
Så den ska hon få idag hade vi tänkt!
Skrev klar alla julkort igår också,
sen som vanligt så hoppas dom hinner fram :P

Har nu bestämt mig för vad jag ska köpa i julklapp till syster & mamma,
så någon dag i veckan ska vi ut i julhandeln och slåss!
Blir nog i morgon, får åka in och hänga på låset.

Ska göra oss klara nu, W har ätit klart nu :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0