Helvilt

Sitter just nu uppe i soffan med en kopp kaffe
och kolla på Musikhjälpen i min ensamhet ;)
A vaknade precis, men han ska ut med Theo.
Sitter och njuter av att det just nu är så lugnt och skönt ;)
Haha, lugnet före stormen, när alla barnen på övervåningen vaknar.
Igår precis när jag postat förra inlägget dök dom upp,
sen var det full rulle hela dagen! :)

Jag ska snart packa ut i bilen och åka iväg.
Ska hämta ut massa mat. Lalala... ;)
Vågar faktiskt inte skriva alltför mycket,
jag tvivlar starkt på att hon/han läser min blogg,
men tänk OM hon/han hittat den!

Ni får veta sen, men nu är det full rulle!
Wilma ska hem till sin mormor en stund nu på morgonen,
så att vi kan fixa i lugn och ro!

Måste nog väcka henne snart så hon hinner ammas lite!

Igår kväll när alla barnen, (inklusive Wilma kl 21.30!!!!)
så satt vi kvar med en av de äldre i vårt besök,
och jag tog mig en cider. Supergod!
Köpte en xide, den glittriga vinterspecialen.
Min favvis varje vinter! :)
Dock tyckte jag inte den var lika god som jag mindes,
tyckte den smaka massa alkohol,
men det är nog för att man inte druckit på aslänge!
Idag är faktiskt ett år sedan jag drack senast!
(utom 1 glas champagne på julkonserten)

I morgon är det 1 år sedan vi testade positivt på gravidtestet! <3

Nej, har inte tid att sitta här.
Ha en fin dag alla mina vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0