På väg norrut

Nu är vi på väg uppåt till Östersund-trakterna!
Jag sitter i baksätet med Theo,
som ligger tvärs över hela baksätet med huvudet i mitt knä!
Wilma sitter i fram och har sovit sen Knivsta.
Pappa Adde har dragit av sig dojorna,
och kör i bara raggsockarna!
(Tur han duschade innan vi åkte, hihi)
Bagageutrymmet är proppat till max!
Förstår inte att vi fick in allt.
Vagn, fodersäck, matskålar, kudde & täcke, sängkläder...
Och så förstås alla våra kläder och sånt!
Kom precis på att jag glömde tandborsten... Skit!

Vi fick packa om hela bilen en gång.
Tanken var att Theo skulle sitta i bakluckan,
Wilma bak med mig så jag hade kunnat ge henne flaskan i värsta fall,
och sen haft packning runtom.
Men de vart så jäkla trångt så nu fick de bli på de här viset!
Är glad att vi bytte bil så vi kan stänga av air-bagen i fram så Wilma kan sitta där.
Och är glad att vi investerat i en riktig, ordentlig krocksele åt Theo,
så han kan åka i vanliga sätet :)

Nu måste jag hjälpa Adde att hitta vars han ska svänga.
Har passerat Gävle, och vi tänkte ta inlandsvägen i stället för E4.

ÖNSKAR ER ALLA ETT GOTT NYTT ÅR!
DRICK MÅTTLIGT! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0