Skitväder

Vilket tråkigt väder man vaknar till!
Jag hade planer på en lång promenad så lillan ska sova gott sedan,
så att jag kan börja göra mig i ordning för kvällens bravader!

Ligger just nu och väntar på att lilltrollet ska vakna,
vilket borde vara när som helst nu!
Hon ligger och vrider sig fram och tillbaka i vaggan så den gungar!

Ikväll ska vi alltså för första gången lämna lilltösen "på riktigt".
Förra gången räknas inte, det var bara övning.
Det var 2 timmar inom kommunen.
Nu ska vi alltså ända till stora staden Sthlm,
och gå på "Stjärnklart" på Stockholms konserthus.
Det är Addes jobb som bjuder, i stället för julbord i år! :)
Det kommer artister som Carola, Orup, Poodles m.fl. Om jag inte minns fel?
Blir spännande, och Wilmis får vara hos sin mormor och mysa!
Känns, just nu, inte alls så farligt.
Jag vet att hon trivs med dem, och dem har bra hand med henne :)
Lite nervös är jag ju självklart, då det tar en stund för oss att åka hem om de skulle behövas.
Vi ska nämligen åka tåg idag, för jag vill inte köra bil mitt inne i stan. No way!

Nu tror jag minnsann sessan vaknat! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0