Storm

Det blåser så det knakar i väggarna!
Det är riktigt obehagligt.
Är rädd att få ett träd över huset...

Wilma, min älskade, har sovit helt underbart bra i natt!
Var hos hennes gudföräldrar igår och åt mat,
och vid 23-tiden snarkade hon på deras soffa!
Sen vaknade hon inte ens när vi satte henne i bilstolen!
Hon vaknade för en halvtimme sen första gången!
Det var länge sen hon sov så länge!

Nu ligger hon och småsnuttar lite i sömnen bara...
Hon har ätit massor!
Jag funderar på om man ska ge amningen en ny chans,
nu när jag har karln hemma i 2 veckor...
Då är jag inte själv om det blir kämpigt.

Nu ska jag försöka lägga tillbaka lilldamen i hennes säng... :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0