Då var det dags... IGEN

Ni kommer inte tro på det här, det är helt otroligt! Nu måste nya bilen in på plåtverkstad!! NYA BILEN! Vår bil - verkstad igen! När fasen ska jag få ha en hel och fin bil här hemma!?
Vi hade varit och handlat på Gränby, åker upp på E4. Halvvägs till Knivsta ska vi då köra om den här JÄVLA IDIOTEN... Han har en gipsskiva på taket som preciiis när vi är typ 10 meter(?) bakom släpper och far rakt in i fronten på vår bil. Ja, det vart hål där och sprack. Lagom kul! Jävla idiot som inte kan spänna fast lasten ordentligt. Jag blir sååå less! FAN VARFÖR SKA ALLT HÄNDA OSS OCH VÅRA BILAR?
Som tur är var det inte vårt fel, så idioten får punga ut självrisken i alla fall.
Adde ringde även verkstan idag och fick tid redan på måndag för att komma in för en besiktning, så att dom kan beställa hem delar på en gång! Faaan hela semestern kan ju vara förstörd nu om vi inte hinner få tillbaka bilen!! Och nästa fredag ska vi ner till Göteborg... Suck.

Ja, ni som inte vet... Varenda bil vi har haft har varit in på verkstad av olika anledningar...

SAAB
Jag smällde i Östersund efter att en gubbjävel körde ut framför mig.
Polisen dömde det som hans fel, som tur var!

EVO 6
Adde gled av vägen rakt in i ett träd på vintern.
När den stod på verkstad så blev även massa delar stulna från den.
Slutade med att försäkringsbolaget löste in den...

BMW vit
Påkörda bakifrån i vintras (men det visste ni?).
Den andra tog på sig allt.

Och nu vår fiina, svarta, nya (för oss) BMW <3

Maximal otur tror jag man kan kalla detta?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0