Finhelg

Jag som var uppe innan tuppen i morse och åt frukost, lyckades somna om igen.
Nu är jag vaken och ska snart hoppa upp och storstäda!
Väntar finfrämmande på lördag!
Faster från Småland och farmor & farfar från Gällivare!
Adde har aldrig träffat farmor & farfar,
inte så konstigt kanske med ett avstånd på 110 mil!
Och jag har inte träffat dem på 3 år!
Så på lördag morgon/förmiddag/runt 10 kommer dom hit!
Sen ska dom vidare till Åland,
men dom stannar hos oss några timmar vad jag förstod :)

Idag kommer Adde hem med grävmaskinen!
Vi ska ta bort stenarna (äntligen!) på framsidan!
Han sa att jag kaaanske fick prova spakarna!!! :D

Nu har vi börjat skruva i barnrummet.
Igår skruvade vi ihop spjälsäng & skötbord,
så nu står det på plats!
Allt är färdigmålat.
Ska bara få in en byrå och en hylla,
sen ska jag börja hänga upp saker och "boa" därinne! :)
Måste köpa blommor till fönstret där med.
Finns de några blommor man inte bör ha i ett barnrum?
Som bebisar kanske är extra känsliga för eller liknande?

NU - Spotify på högsta & fram med moppen!

Kommentarer
Postat av: Janina

inte kaktusar kanske ;)



annars är det nog fritt fram

2011-06-18 @ 07:18:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0