Gnäll

Jag varnar er, det här kommer nog endast innehålla gnäll.

Jag är så less på att inte få sova ordentligt! Igår nästan hela dagen plågades jag av extremt ond foglossning. Att jag har känt av den ordentligt i ryggen innan, det har jag lärt mig leva med. Det funkar liksom. Men nu har den satt sig runtom hela! Helt omöjligt att hitta en skön sovställning. Gör det inte ont på ena stället - ja då gör det ont på det andra eller det tredje.
Jag låg nog och gnällde rätt rejält igår, för tillslut frågade Adde "Du tänker väl inte föda i natt?". Haha, plutten. "Nej" sa jag "det är bara foglossning". "Åh bra då kan jag sova". Och så somnade han.

Och som grädden på moset så kom halsbrännan... Och så var det så extremt varmt! Och så börja tuttarna läcka lite mer än vanligt. Nej fy fan, spola fram tiden och sätt igång förlossningen! Bring it! Jag vill ha min bebis utanför min mage nu!

Ska nog försöka mig på en kopp te och sen försöka somna om. Senaste timmarna har jag lyckats sova 20-30 min åt gången, sen måste jag böka runt en bra stund igen... Adde har åkt till jobbet, men så fort han åkt kom Theo upp i sängen i stället och skulle trängas. Han ligger i mitten av sängen, på rygg... Oflyttbar!

Blääääääääää vad jag är gnällig, men det får man vara ibland!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0