Hoppas

Var på IKEA igår med min kära Sandra.
Var så länge sen vi umgicks så nu var det på tiden.
Vi passade på när det ändå var dåligt väder.
Vi började med frukost där, sedan efterrätt = cheesecake <3
Sen bar det av ut i det stoora varuhuset!
Hittade lite smått och gott.
Lite nya bestick fick jag med mig,
då våra gafflar av någon konstig anledning försvunnit?!

Det jag var ute efter var en spjälsäng och skötbord.
Självklart hade jag kollat upp på nätet innan att det skulle finnas på lagret...
Skötbordet fanns. Men tror ni sängen fanns? Nä!
Men som tur var fick Sandra syn på just den sängen i fyndhörnan!
Utställningsex! Nedsatt 300 kr. TAGET!
Det enda felet var väl att den var lite skitig,
men det går att tvätta bort :)
Jäkla mission att skruva isär sängen...

Igår kväll när jag skulle sova upptäckte jag att min iphone lagt av.
Den var tvärdöd, gick inte att starta alls!
Vart skitförbannad, låg och muttrade i någon timme.
Skällde ut stackars Adde.
Men man har ju allt i den där telefonen. ALLT!
Fick i alla fall tipset (på FB) att hålla in on/off- och menyknappen samtidigt!
Och det funkade, så prova det om ni inte får liv i er iphone någon gång! ;)

Har legat och myst i en timme med Adde & Theo i sängen.
Morgonmys <3
Kunde ändå inte somna om.
Av någon konstig anledning luktar Theo som en liten ros...
Har varit upp och kollat hela huset,
men jag hittar inte minsta spår av vad de kan komma från!
Jaja, gott luktar han i alla fall! :)

Nu ska vi nog ta oss upp och äta frukost! :)

Fick ett sms när jag fick igång telefonen som gjorde mig sååå glad,
men jag tänker inte ta ut något i förskott...
Jag vet hur det blev sist, så kommer bara bli besviken igen.
Hoppas däremot att det blir av den här gången :)

Kommentarer
Postat av: Elin

Känner igen det där me bestiken... Har dock upptäckt att det är min käresta som tar me dem i matlådan!

2011-06-16 @ 08:47:18
URL: http://karin-elin-christina.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0