Kaos

Blev lite smått kaos igår med stenar och allt därtill. Grabbarna började lasta på morgonen och åkte iväg med första lasset till ett ställe där vi kollat om det var ok att dumpa stenar. Men dom hade tydligen inte räknat med att det skulle vara SÅ stora stenar, så dom fick dumpa det lasset men inget mer. Började försöka gräva ner stenarna… Till slut fick dom ta hit en sprängare. Han knäckte några stenar, sen tog hans krut slut. Han skulle komma tillbaka idag… Det var ingen billig historia… Men tomten kan inte se ut som den gör nu, så de är bara att dra fram kortet och betala…

Ändå hade jag en supertrevlig dag hela dagen igår! Vid 10.30 dök min faster upp tillsammans med farmor och farfar som jag inte träffat på 3 år! Dom hade med sig smörgåstårta och prinsesstårta. Fick även en trisslott som jag vann 50 kr på, en liten blomma och sen hade farmor stickat en urgullig bebisfilt! Så vi satt och fikade, pratade och tittade på när grabbarna grävde runt utanför.

När dom for iväg sen på vidare äventyr så åkte jag & min syster (som också kom hit) hem till mamma och fikade lite där, snackade skit och kollade bland våra gamla bebiskläder! Mycket rosa och klänningar, så nu får det bli en tjej så jag kan använda lite av det ;) Haha!

Sedan åkte jag och hämtade upp Emelie & Emma, köpte pizza och åkte ut till oss och käkade med grabbarna. Och jag gjorde mig i ordning för att åka på grillkväll hos Jacqueline. Lämnade av Em & E hos hennes föräldrar och sen åkte jag till Jackie där det spelades kubb och badades (ofrivilligt) i poolen. Tur man är gravid så ingen vågade kasta i en ;) Efter lite kaos där med, som gick bra, for vi ner på “puben”. Jag var inte kvar så länge, men det var kul ändå. Hälsade på lite folk där.

I morse vaknade jag & spydde. Bläh! Så nu är jag helt utslagen. Ska försöka ta mig upp nu och äta sista biten smörgåstårta och snacka skit med grabbarna som precis kommit in för en kaffepaus! (och här ligger jag naken i sängen, hahaha…)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0