Massa mys

Igår hämtade jag upp Emelie & Emma och vi for ner till byn och lunchade!
Åt bakpotatis med skagenröra på Kondis, sen promenerade vi runt i Knivsta.
Vi gick till Apoteket, var tvungen att fylla på mitt "järnförråd".
Hämtade även ut en gratis "gravid-box" där! (www.babytobe.se)
Sedan gick vi upp till nya så kallade "glassbaren".
Inge vidare måste jag nog säga.
Vi bestämde oss sen för att åka till Babyproffsen och hämta ut ytterligare en gratis-box.
Där fick jag även en blöjhink gratis, kanonbra!
Bestämde oss för att grilla hemma hos dem, så vi smet in på Coop och handlade,
och sen hem till dem och göra mat :)

Idag ska vi nog umgås igen! :)
Får se vad det blir för bus idag...
Vi ska nog fara upp på Gränby.
Jag & Adde ska på sommarfest ikväll på hans jobb,
och jag har "fått lov" att köpa mig något nytt :)

Nu ska jag nog pallra mig in i duschen.
Det är så varmt på nätterna så man är ovanligt ofräsch när man vaknar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0