Onsdag 1 juni

Då var vi inne i juni då gott folk! :)
Sommar. Sommar. Sommar.

Vad har då hänt sen sist jag bloggade?

I måndags var jag hos BM.
Mätte magen. Först började hon skratta.
Hade så jäkla stort mått så hon vågade nästan inte sätta in måttet i min kurva.
Men så bökade hon lite, och så fick hon ett bättre mått.
Min mage var tydligen väldigt spänd.
Följer kurvan väldigt bra, efter ommätning ;)

BM vecka 28 (27+3)
SF-mått: 28 (hon fick 31 först!)
Hjärtljud: 155 slag/min
Mitt blodtryck: 120/60


BM tippade på en 3800 grams bebis! Det ni!
Jag tror på över 4 kg om jag går över tiden.

Vi hämtade även ut vår nya bil i måndags :)
Synd bara att inte våra fina 20" fälgar gick på den :(


Igår var jag till läkarn som skrev ut ett läkarintyg åt mig.
Han skrev ända till 27 juni, så nu borde jag kunna pusta ut.
Får jag bara godkänd HP så ska jag bara njuuta sen! :)

Efter det åkte jag hem och släppte in sotarn.
Theo var som vanligt supersocial så jag fick koppla honom.
När sotarn var klar så tog jag ut vår nya bil på min premiärtur!
Jag drog in till Uppsala och köpte en pläd till Theo.
Så nu kan han åka mjukt och skönt i nya bilen :)

Sedan var första föräldrautbildningen.
Tyvärr så hade Addes grävmaskin gått sönder, så han kunde inte följa med :(
Vi var 4 par där igår. Kul att se några andra ansikten.
Men vi är lite före de andra.
De andra har BF 15/9, 2/10 och 6/10.

När Adde kom hem sen så for vi till Em, J & E.
Där vart det grillat(!) med färskpotatis till :)
Det var sååå gott med färskpotatis!
Nästa år ska jag ha ett eget potatisland!

Idag vet jag inte vad jag ska hitta på.
Tråkigt väder...
Ska städa lite och tvätta i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0