Ser ljust ut

Tänk att tillslut vart det bra här ute på tomten, jag hade nästan gett upp hoppet om att få se en slät yta det här året… Haha! Men nu är det bara en liten hög kvar att köra bort, och den skulle vi ta på semestern! Vi har lite mer planer på tomten nu, så vi ska kolla budgeten till semestern. Kan hända att de händer en hel del då på vår tomt…



Idag har jag lite ont i magen, som vanligt. Men det går nog över med lite mat. Vi åt rätt dåligt igår. Åt en bit smörgåstårta till frukost och sedan pizza vid 14-15 tiden… Och sen blev det massa fika hos svärisarna på kvällen. Inge bra matdag alltså.

Nu ska jag upp och duscha, slänga i mig lite frukost/lunch och sen iväg och hämta upp Emelie & Emma för en tur till IKEA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0