Stekhett

Sitter ute på altanen på baksidan (skuggsidan) och jag tror jag smälter bort snart! Fy så varmt det är! Har precis klämt i mig lite "lunch", det blev en baguette med tomat & mozzarella. Mums i värmen! Köpte även med mig jordgubbar & vaniljglass från ica som jag ska mumsa på alldeles strax! :)

Jo, jag var ju hos barnmorskan för en stund sen för att kontrollmäta min stora mage. Har växt 1 cm till på en vecka nu, men det var ingen fara. Vi har bara bytt kurva - vi följer numer den högsta kurvan! Hihihi, stor bebis på gång <3 Ska dit om en vecka igen, men då är det den vanliga kollen. Det visar väl sig om vi kliver över strecket eller om vi har lugnat oss då.
Passade på att gnälla lite om min foglossning. Hon tyckte jag skulle skaffa mig ett par foppa-tofflor att springa runt i... Jag hade ett par... Men Theo har snott den ena och jag kan inte hitta den! Men dom är ju så fruktansvärt fula! Men sköna! Jag kan ha dem hemma, men jag skulle aldrig i mitt liv åka någonstans i dem, inte ens till stranden! Innanför min tomtgräns, möjligen till brevlådan.

Nu ska jag göra mig en tallrik med jordgubbar & glass ;)


Update: +29 grader har jag på min altan... Alltså i skuggan!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0