Stor eller liten

Igår skadebesiktade A bilen i Uppsala, men dom hade inte tid att ta in den förrän i september!!! Fan så underbart... Eller? Nej, A fick ringa till försäkringsbolaget och säga att vi behövde ha bilen färdig innan det. Fick numret till en annan verkstad - i Västerås! Långt bort för att laga bilen, men så går det när man har ett försäkringsbolag som endast accepterar BMW-auktoriserade verkstäder... Men denna verkstad kunde ta vår bil vecka 29 eller 30. Bättre det än september, men där var vår semester med nya bilen åt helvete...
Jag blir så jäkla förbannad på den där gubbfan som inte kunde spänna fast sin gipsskiva ordentligt! Har lust att skicka ett tack-kort och tacka för att han förstört vår sista semester innan vi blir föräldrar, som vi skulle njuta av bara vi två. IQ-befriade fanskap finns det överallt... Men att vi alltid ska lyckas stöta på dem är helt jävla otroligt...

Nej andas nu! :) Måste lugna mig och vara avslappnad till jag ska till BM och mäta magen.
Börjar faktiskt bli lite nervös, tänk om magen verkligen är så stor? Tänk om bebis är jättestor? Eller tänk om det är något som är fel? Om min mage fortfarande är stor så tänker jag be om ett ultraljud, om inte BM föreslår det före jag hinner fråga. Jag vill inte att dom missar något.

Nu ska jag hoppa in i duschen, föräldrautbildning om 2 timmar! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0