Midsommar

Hur var er midsommarafton?

Vår var riktigt lugn och skön. Vi började nere i Alsike med lite midsommarstång tillsammans med Addes syster Sandra och våra hundar. Just bara för att dom behöver tränas lite i såna situationer. Där träffade jag mormor & morfar också :) Sedan åkte vi och handlade mat och grillade hemma hos oss med Addes syster & bror, kollade vi på film och sen skjutsade vi hem dem. Grabbarna hann med några öl också ;)

Idag har vi varit hos min mormor & morfar hela dagen på släktkalas! Har typ ätit hela dagen med småpauser för lekar! Så nu är vi helt slut, har precis kollat på en film och vi ska snart krypa ner i sängen.

I morgon ska vi fira min lillasyster som fyller 19 år! :)

Hoppas ni haft en lika trevlig & fin midsommar som jag har haft.
Nästa midsommar är vi 3 i familjen! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0