Vila?

Blev lite panik i morse, från min sida.
Skulle nästan precis bege mig iväg till Emelie,
när jag upptäckte att jag fått en rosa-aktig flytning. (Mm trevlig info).
Vart lite skraj och ringde förlossningen,
eftersom de sagt att jag skulle ringa om något liknande hände.
Hon tyckte i alla fall jag skulle avvakta.
Ta en alvedon och VILA.
Ååh, denna jäkla vila!!
Nej jag tog en alvedon och tog bilen och hämtade Emelie & Emma i alla fall.
Så åkte vi upp på Gränby en sväng, åt frukost och köpte lite nya kläder :)
Hade tänkt att jag skulle sova en sväng,
men jag måste försöka göra något åt mina naglar.
2 av förlängningarna har gått av, och utväxten är hemsk.
Och ikväll ska vi som sagt på fest på Addes jobb...
Blir att knipsa av naglarna tror jag.
Har inte tid att lösa upp dem...

Nej ni, fram med grova nagelfilen nu!

Kommentarer
Postat av: Janina

Du vet om att det faktiskt finns en chans att ditt barn inte överlever om du inte lyssnar på din kropp va?

Även om risken är väldigt liten så finns den där och det är inte dig det handlar om, det är människan som växer i dig.



Jag har säkert ingen rätt att lägga mig i men du har bara gått 30veckor och även om du är trött på att vara gravid och gärna vill ha ditt barn hos dig så är barnet inte färdigt ännu och kommer den ut nu så kommer ni ligga på neo i många veckor.



jag menar ingenting illa, jag ville bara varna eftersom du inte verkar ha fått all information om vad som faktiskt händer när du inte lyssnar på barnmorskorna eller din kropp. bli inte sur på mig, då kan du gärna höra av dig så kan jag förklara hur jag menar

2011-06-10 @ 16:56:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0