Fullspäckat schema

Nu har vi fullt upp ett tag framöver, det gillas!
I morgon ska jag shoppa med S och kanske R om han hinner! Kommer bli kanon, ska damma av min vårjacka och känna mig riktigt vårig. Skiter i om snön vräker ner! (eller jag blir arg, men jag ska ändå vara vårig)

Mot kvällen sen så ska jag leka taxi åt min babe som ska på After work, vilket betyder seeen natt... Men skönt med egen hemmakväll. Jag och Theo. Som by the way just nu ligger och tuggar på ett stoort älgben!

Lördagen består av flytt! Bebis faster T ska flytta, så vi ska hjälpa. Eller babe ska hjälpa, jag ska koka kaffe! Haha! =)

Söndag var det något som jag inte minns... Tror vi skulle till en djuraffär och lite sånt...

Måndag är det RUTIN ULTRALJUD <3 Längtar!! Efter det antar jag att det blir till att åka runt och visa bilder =)

Tisdag ska vi beställa vår vagn! Det blir den fina vita!!


Kommentarer
Postat av: Elin

Lika vagn som ja har, hihi. Den är super, trivs jätte bra med den! Snyggt me vit oxå:) Det hade ja me velat ha men pga våra leriga vägar så bidde det inte så:( Fick bli en pro titan ist:)

2011-03-31 @ 16:41:45
URL: http://doncellita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0