Hemsk natt

Jag har sovit skitdåligt i natt! Och nu är jag sådär äckligt pigg fast jag egentligen bara vill sova...

Jag har vaknat en miljon gånger i natt med smärtor i rygg och bäckenet. Kan knappt vända mig i sängen. Har aldrig haft såhär innan. Och igår kväll så kunde jag knappt gå för det spände som fan i magen! Ibland är det inte bara roligt och spännande att vara gravid... Har fortfarande fruktansvärt ont! Tur att jag har en tid hos sjukgymnasten idag. Ska bara försöka lösa hundvakt till det också, annars får jag avboka det.

Och min lilla trattkantarell till hund har äntligen pissat! Han har typ gått o gnällt men han har vägrat pissa, men nu gjorde han det äntligen när jag var ut. Så nu verkar det som att han tänker sova :) Han har hoppat upp till mig i sängen nu när husse åkt till jobbet. Han är så mysig. Nu i alla fall. Han har försökt böka av sig tratten och farit runt så jag funderade på att ge honom de där starka pillerna jag fick av veterinären igår. Haha, tur att jag slapp det! Han fick en omgång igår kväll inför natten, och jag tycker nog att det borde räcka. Han ska få massa andra piller nu i 5 dagar.

Den 9 april ska han få ta bort stygnen, så då ska vi tillbaka till veterinären och då blir han även av med sin tratt-hatt! :)

Nu ska jag försöka vända på mig och sova. Är helt slut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0