Massa shopping

Jag har shoppat massor idag, och jag är supernöjd! Jag har hittat snygga mammakläder, men även snygga vanliga kläder som man får plats med stor mage i! =) Och även lite gulligt till bebis... Hehe... *oops*

På Gina Tricot hittade jag dessa snygga tröjor/linnen:



Sedan bar det av till H&M där jag hittade både tunika, byxor, bebispyjamas och örhängen! =)



Köpte även 2 par våriga nagellack på Cubus. Ska prova måla naglarna ikväll tror jag.

Fick dåligt samvete för att jag shoppat så mycket, men det gick över när jag fick åka och hämta gubben från sin After Work redan kl 19... Jag var värd ALLT detta! Och egentligen lite till!

Är egentligen skitarg just nu, men jag håller humöret uppe. Försöker! Men det här ska han ju få höra när han vaknar i morgon. Och nej, han var inte bara lite småfull... Han var jättefull! Jag brukar aldrig bli sur på honom för att han är för full, men nu har han nått över min gräns!

Ska gå och titta till honom igen så han fortfarande andas...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0