Tänker inte ens försöka...

...att sova någe mer idag! Suck.

Jag lyckades somna efter förra inlägget, men 6.45 ringer mitt hjärta och ber mig gå upp och kolla om extranyckeln till hans firmabil hänger i nyckelskåpet. Hallå?? Skjut mig redan här!!

(hans firmabil pajade typ igår, något med en skiva och någon rem? så han åkte vår privata bil idag).

Grymtade något med att va faaan jag får väl göra de. Och en sak till! Ja vadå? Du måste gå ut och se om den funkar! SKÄMTAR HAN ELLER?? Nej, han gjorde inte det. Upp och ut. Sen in och sova igen.

Inte ens en timme fick jag sova denna gång, så ringer han igen och säger att bärgaren var på väg och jag var tvungen att gå upp och ut med nyckel till honom och dessutom flytta på bilen, (lånade mammas bil igår).

Nu har jag precis klämt i mig nudlar och te. Mums.

Har tryckt i vovsingen lite smärtlindrande piller, han höll på att bli tokig. Så nu ligger han totalt utslagen på golvet. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0