Toppendag!

Har haft en tokbra dag idag! Åkte ner till Knivsta och åt frukost med min lillasyster, eftersom jag inte hade någon ström i morse. Efter det åkte jag och träffade min vän T och hennes hund, och så tog vi en promenad med våra hundar runt Knivsta. Jätteskönt, tog ca 1 timme. Men oj vad det kändes i höfter och rygg! Hoppas på att det gjorde lite nytta i alla fall...

Är jag inte alltför mör i morgon blir det nog långprommis igen! Fast på hemmaplan. Måste trötta ut min lilleman också, annars går han mig på nerverna!

Blir en lugn kväll nu. Är väldigt sugen på något fika, men har typ inget hemma. Och orkar inte baka. Eller kanske? Får se.

Svammel svammel...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0