100 dagar

Nu är det "bara" 100 dagar kvar till BF.
I morgon är vi alltså äntligen nere på tvåsiffrigt!
Tänk vad tiden går ändå!

Igår var vi och grillade hos Emelie, Johan & Emma.
Det var så länge sen, så vi tyckte det var dags igen ;)
Och så fick jag mysa med lilla Emma. <3
Åh vad jag vill ha min bebis!!

Vi kom hem rätt sent igår.
Och mitt i natten kommer vi på att "faan bilen ska ju in på verkstan i morgon".
Adde fick ta bilen i morse och lämna den.
Och jag är fast här hemma.
Som tur är så ska bara bromsbeläggen och mikrofilter bytas
(alltså bara en liten service)
så vi får tillbaka den idag.

Vad tror ni jag möts av när vi kommer hem?
Mitt i min säng ligger min iphone-laddare...
HELT SÖNDERTUGGAD!
Tur att min hund är så jäkla söt,
annars hade han fått sova ute i natt!

Kunde han inte tagit datorladdaren i stället så hade jag haft anledning att köpa en ny dator...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0