Godmorgon!

Här är man vaken tidigt!
Kunde inte somna om efter att Addes klocka ringt sjuttioelvatusen gånger.
Ska ändå upp om en timme ;)

Idag ska jag till frisören och fixa mitt hår. Blir klippning och slingning.
Ska bli skönt och bli lite sommarfin i håret!
Efter det ska jag ut till vårt kontor på jobbet och fixa massa papper.
Ansökan om gravidpenning och så var det någon försäkring genom facket så man kunde få ut ytterligare några procent av lönen när man var sjukskriven. :)

Igår var jag tvungen att ta av mig min förlovningsring.
Det började bli lite väl tajt runt fingret nu när det är så varmt.
:(

Mina naglar växer så det knakar.
Så nu har jag typ 1-2 mm "utväxt" på varje nagel...
Jäkla naglar och växa bra helt plötsligt!
Så det är väl helt enkelt bara att boka in en tid för påfyllning...

Nej ni, nu är lilla pyret i magen hungrig!
<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0