Min helg

Jag har blivit lite dålig på att uppdatera min blogg.

Så min helg har sett ut såhär:

I fredags åkte vi hem till min mamma och hennes sambo och åt middag.
Hemmagjord pizza med oxfilé, tomat och beasås på! Mums!
Till efterrätt blev det glass och varm hjortronsylt!
Vi åkte hem en sväng.
Sen for vi över till Addes kusin och hennes kille,
dom drack öl och grogg och vi snackade skit halva natten.

I lördags åkte gräsklipparen fram för första gången i år!
På kvällen åkte vi in till Hyllan för middag & underhållning av Wallmans.
En riktigt bra show och jättegod mat!
Kan verkligen rekommendera det!
Nu är man ganska sugen på att åka in till Stockholm på någon av deras egna restauranger.
Det sägs att det ska vara ännu bättre drag där.
I believe them. ;)

Gårdagen spenderades i sängen och soffan.
Var helt slut i hela kroppen, så vi bara slöade.
Lagom till hockey-finalen åkte vi till svärföräldrarna.
Tänker inte ens kommentera Sveriges pinsamma insats.

Och nu ska jag ta och göra mig klar för att åka till Thun´s med mamma & mormor. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0