Mys

Vi hade en jättemysig kväll igår, tycker jag.
Åt en supergod middag på Grekens med våra föräldrar och syskon!
Sedan hamnade vi hos mamma & Mange och kollade fotboll hela gänget.
Champions League final var det, eller något?
Så det blev en lagom sen kväll igår.

Idag mår vi inte så bra här.
Adde har extrem huvudvärk, bakis eller migrän.
Det typ sticker/svider i mina bihålor.
Tror att jag har blivit lite pollen-känslig.
Känner mig också jättetung i huvudet och inge sugen på någonting.
Ska nog krypa ner i sängen igen en stund.

Ska försöka piggna till så man kan åka förbi mamma också.
Gratta lite på mors dag.
Vi ska även förbi Addes föräldrar ikväll och fika.
Jag får nöja mig med att vara "nästan mamma" såhär på mors dag :)
Än så länge har vildingen varit lugn,
och jag har bara varit upp 2 ggr på toa i natt!

I morgon ska jag till BM igen!
Urinprov och blodprov.
Mäta mage och lyssna hjärta.
Sen ska jag ta en sväng till banken och betala bilen...
Och sen ska vi/jag hämta ut vår nya bil!!! :D
Vår nya, nästan likadana bil.
Fast den är svart.
Med M-sportpaket.
Fyrhjulsdriven.
Större motor.
Diesel.
Isofix i fram.
Nyckelavstängning på airbagen i fram.

På tisdag ska jag träffa "min" läkare igen inne i stan.
Ska få mitt sista läkarintyg!
Och sedan på eftermiddan har vi vår första föräldrautbildning! :)

Vet ni vad? Sen är det 1 juni...
Vart tar tiden vägen?!

Nu somnar jag snart här i soffan, ska krypa ner i sängen någon timme.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0