Ont som fan

Jag hatar det här just nu!
Har jätteont i ryggen så jag knappt kan gå, ischias-liknande.
Tycker även det trycker väldigt i svanken, inåt mot magen.
Och magen har jag ont i. Som fan. Till och från.
Mår illa så in i helvete! Men har inte spytt än, peppar peppar...
Börjar oroa mig att det är något som inte står rätt till.
Funderar på om man ska ringa till förlossningen,
bara för att få prata lite med en barnmorska så man kan lugna sig.
Men jag vill ändå inte ringa i fall de vill ha in mig,
vill inte väcka min sovande prins. Han ska ju jobba i morgon ;)
1177 är ingen idé att ringa, de skickar en bara vidare ändå.
Jag kan verkligen inte sova.

Tur att bebis sparkar på som vanligt i alla fall <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0