Shopping

Igår var jag i Väsby C och shoppade med Sandra.
Meningen var egentligen att jag skulle åkt till Väsby
och fixat till mina naglar. Men dom hade ingen tid.
Men vi var sugna på Scones från Wayne's, så vi åkte dit.
Och det blev självklart lite shopping.
Tråkigt bara att jag inte hade fått in pengar från FK. :(

Blev en söt pyjamas till lill*n från Lindex,
en jättefin tavelram från Carmen
och lite småsaker från andra ställen :)

Har fått span på 2 stycken långklänningar.
Ska försöka ta mig in till stan någon dag och prova.
Jag har fått för mig att det ska vara superskönt med långklänning.
Och jag tycker det är snyggt, särskilt om man är gravid! :)

Nä, nu ska jag äta frukost bestående av ost & broccolisoppa.
Sen ska jag göra mig i ordning och bege mig hem till Emelie, Johan & Emma :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0