Skitdator

Ja, min dator funkar fortfarande.
Men det är knappt.
Den hänger sig heeela tiden.
Men! Nu ska jag tömma datorn från allt viktigt och formatera om den.
Hoppas de hjälper, jag orkar inte skaffa mig en ny nu.

Tråkigt väder var det idag i alla fall.
Så jag & Theo blir nog inne idag med,
tillsammans med vår vän Harry Potter
och våra smarriga chokladbollar! :)

Har i alla fall hunnit med ett samtal med FK nu på morgonen.
Ja, jag uppfattade i alla fall samtalet som mycket positivt.
Hon förstod att jag inte kunde jobba någe mer nu i sommar.
Nu saknas bara ett sista läkarintyg fr.o.m. i morgon fram till midsommar.
Sen går jag på Gravidpenning i stället! :)
(verkade i alla fall som att jag skulle få den)

Nu måste jag leta reda på min hund,
som för en gångs skull är uppe ur sängen innan mig!
Det är ovanligt tyst i huset, så undra vad han har för sig...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0