Skön dag

Har haft en väldigt lugn söndag.
Sov ovanligt länge, jag vaknade 11! Det kallar jag sova länge! Men vi kom inte i säng förrän vid halv 3-3 i natt. Var hos Addes kusin och hennes sambo och snackade skit halva natten över några öl (för deras del).

Sen har vi bara varit hela dagen. Vi åkte ner och träffade Jackie, Fredde och Leia en sväng vid sjön i Knivsta. Meningen var väl att hundarna skulle bada, men eftersom Theo aldrig badat ville vi inte släppa honom, så han fick nöja sig med vatten till magen. Haha, han är nog ingen badanka ändå! :P

När vi kom hem så snörade vi på oss promenad-skorna och tog med oss Theo för en liten skogspromenad som slutade 1 timme senare. Det finns en massa dammar i skogen här hos oss, så vi har varit och spanat in dem och även klättrat lite på ett berg där. Trodde jag skulle vara helt förstörd i fogarna, men för tillfället är jag bortdomnad och känner ingenting. Får se i morgon ;)


Utsikt från berget

Helt otrolig utsikt det var där uppifrån. Och inte alls långt från vårt hus, kan ni tänka er? Tar väl kanske 15 min att gå (i min takt). Men de är mycket uppför och skog ;) Dammen på bilden är gjord för att bada i, där har jag badat många gånger när jag bodde här ute med min pappa :) Man ser lite av gården vi bodde på på bilden, ungefär på mitten av bilden bakom en grantopp ;) Svårt o se.  

Nu har jag precis slängt ihop en fläskpannkaka som står i ugnen. Sen middag, blir så ibland.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0