Snö?

Jag har sett rykten på Facebook om att det snöar ute? Jag har inte vågat mig upp och tittat, och jag vill helst slippa se. Så jag och lilleman stannar i sängen tills vi får något slags klartecken på att helvetet är borta!
Synd bara att jag är riktigt hungrig...

Jaha, i natt har man sovit som en kratta. Vaknat massor, svårt att somna om, ont i magen...

Just det, skrev nog inget om Mitträffen igår! Det var jag & Adde och ett par till. Haha. Och BM gick mest bara igenom amning lite snabbt, foglossning, sammandragningar och förlossning + BB. Gick väldigt fort, och de mesta har man hört och läst innan ;)
Vår föräldrautbildning skulle i alla fall börja den 31 maj, så de är inte så långt kvar tills dess :)

Nu ska jag ta och beställa en almanacka... Kom på igår att det börjar bli mycket datum att hålla koll på ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0