Underbara väder

Idag har jag mest tagit det lugnt inomhus. Har varit för varmt.
Men en liten promenad har jag & Theo hunnit med i värmen, men lilleman blev lite väl flåsig så vi gick hem och drack vatten.

Hittade min kokosolja, smetade på det på mina bleka albinoben, som inte alls hänger med resten av kroppen, och tog min kratta och gick ut och krattade gräsmattan längs med uppfarten. Har blivit en hel del grus från när man skottat massa snö i vintras. Men nu ska det mesta vara borta! Och mina ben kan möjligen ha blivit en nyans mörkare...

Gick in och gjorde iordning ett glas med is & mojito, och satte mig på trappan för att steka lite mer. Underbart!
Har nu precis ätit middag, ska snart iväg och träffa min morbror. Hans svärmor har gått bort, och på fredag ska dom ha begravning och jag ska hjälpa till med fikat efteråt. Så ska träffa honom i bygdegården så jag vet vart allt finns och så... 60 pers som ska serveras kaffe och kaka, kan behövas en liten genomgång innan då.

Nu har mina två pojkar somnat, och jag funderar på att ta en liten powernap jag med...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0