Utmaning dag 5, 6 & 7

Har missat lite på utmaningen... Så nu tar jag igen de!

Dag 5 – Vad är kärlek?
Kärlek är lycka.
<3

Dag 6 – Min dag
Alltså den 10 maj?
Tjaa, vad gjorde jag då tro...
Jag var ute på tomten och krattade lite.
Var mest inne för de var så jädra varmt!
Drack alkoholfri mojito ute på trappan i solen...
Det är livet som sjukskriven de!

Dag 7 – Min bästa vän
Jag har många bra vänner.
Men en speciell har jag som har funnits vid min sida i jag vet inte hur många år nu! 12-13 år?
I ur och skur har vi stått ut med varandra, och vi har gått igenom en hel del tillsammans!
Oavsett vad så finns vi alltid vid varandras sida!
Och jag är riktigt glad att jag har en sån fin vän som du, att dela alla våra knäppa minnen tillsammans med!
Jacqueline


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0