Valborg

Lite kass uppdatering, jag vet.

Gårdagen började med sillfrukost kl 8 med mitt jobb på Lingon i Uppsala. Tyvärr fick man ju avstå snapsen i år ;) Och under tiden vi satt där och åt så fick jag ett fint sms från Emelie, deras prinsessa hade kommit till världen på morgonen. Så mysigt! Började nästan tokgrina där mitt i allt, men jag lyckades hålla mig ;) 

Kl 11 kom Adde och hämtade mig (ja, jag ville inte ha bilen i stan en dag som Valborg) och vi åkte och handlade det sista inför kvällen. Åkte hem och satte upp infravärmare på altanen. Sedan åkte jag till min mormor & morfar och fikade och hämtade partytältsväggar som vi spände upp på altanen, då vi bara har en "hel" vägg.

Efter det var det bara och börja med maten, potatisgratäng skulle vi ha till köttet! :) Och sen droppade alla in, och vi hade en riktigt trevlig kväll med massa mat och skratt! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0