Äventyr

Igår var vi ute på äventyr hela dagen!
Vi åkte ner till min mamma och åt lunch,
sedan bar det av till Sala.
Wilma sov mest hela bilresan!
Väl framme tog vi en promenad till sjön,
där vi fikade på ett supermysigt ställe!
Wilmis nöjde sig faktiskt med att ligga i vagnen på vägen dit,
trots att hon var pigg och vaken!
Hon fick sitta i mitt knä när vi fikade,
för då vart hon nyfiken!
Åt den godaste kladdkakan ever!!
Sen slockna hon igen och sov på vägen tillbaka.

När vi kom hem igen beställde vi pizza,
och hämtade pappa Adde som var hemma.

Theo fick också åka på äventyr igår.
Min syster åkte ut och hämtade honom
och tog med honom till Märsta.
Där fick han busa med en annan vovve :)

I morse vaknade jag av mig själv 8.30,
hörde att det rörde sig i vaggan...
Och när jag tittar ner där möts jag av världens gladaste bebis!
Så skönt att inte bli väckt av en gnällfis för en gångs skull ;)
Nu myser vi i soffan,
Wilmis sover på min mage med stöd av amningskudden!


Vad ska man hitta på i helgen då?
Är sugen på att hitta på något skoj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0