BVC

Vi har precis varit på BVC, vägt & mätt!
5760 gram & 61 cm!
Min stora tjej!

Blir tokig på att Wilmas blöjor läcker. Jämt!
Har provat att köpa större blöjor, 3:or, men dom är ju tokstora!
Varken Pampers eller Libero vill funka.
Har även gett Huggies en chans, men nä!
Det läcker alltså upp på hela ryggen!
Liberos läcker även i benen.
Är det någon som testat någon annan sort som funkar bra?
Finns det någon som testat ICAs eller COOPs blöjor?
Man vill ju inte köpa ett stort paket för att bara kasta bort...

Igår hade jag hemsk migrän hela kvällen.
Självklart var Wilma också omöjlig att få att sova.
Fick i alla fall ligga i fred 1 timme när A hade henne,
men sen fick jag ta henne igen...
Amma och gjorde ännu mer ersättning.
Skönt det måste vara att va pappa o bara kunna slå igen ögonen för man ändå inte "kan" göra något...

Idag mår vi i alla fall bättre.
Lite trötta bara.
Vi ska ta med Theo och åka till Sävja idag för prommis med J & L :)


Kommentarer
Postat av: Elin- mamma till Albin

Jag har testat ICAs blöjor nr 4, det funkade fint. Läckte inte för oss. Dock fick Albin utslag av dem för att de var så täta/tjocka. Men det får han mer eller mindre av andra lite tjockare blöjor me. Men testa ICAs de var faktiskt bra och framför allt billiga:)

2011-11-10 @ 23:33:27
URL: http://doncellita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0