Ensamtid

Sitter just nu i soffan framför Nyhetsmorgon.
Wilma ligger fortfarande i sin vagga och sover.
Jag är nyduschad och dricker världens godaste kaffe!
Kaffet smakar alltid som bäst när jag får sitta själv.
Och jag måste säga, att mitt kaffe är bäst!
Alla borde ha en kaffemaskin. Jura. That's the shit!

Idag ska jag och Wilma på äventyr till Sala.
Vi ska hälsa på Manges mamma.
Så vi åker med mamma & Mange runt lunch.
Vi ska hinna med lunch hos dem innan är det tänkt.
Min syster kommer och tar Theo idag,
så han inte behöver vara ensam. Plutten.

Har verkligen börjat få riktigt bra nätter nu!
Peppar, peppar. Det kanske man inte ska säga.
Men vad jag kan minnas har vi bara haft en "dålig" natt sen hon var 2 veckor.
I natt har hon t.ex. sovit 22-03, 03.30-06.
Och sen somna hon om runt 6.30 och sover fortfarande.
Och så har hon sovit för det mesta hela tiden!
Lite olika sängtider bara, men oftast där vid 22.

Just nu skulle jag vilja vinna massa pengar.
Jag menar alltså massor med pengar.
Tänk om man kunde slippa huslån och bilkredit.
Tänk vad mycket pengar man skulle ha över varje månad!
Tänk vad länge jag skulle kunna vara mammaledig!
Som de ser ut nu blir det inte mycket längre än till nästa höst.

Nu håller min prinsessa på att vakna,
hon ska få sig ett bad hade jag tänkt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0