Fisan

Alla var lite småsega idag på babycafét tror jag,
efter sångstunden vart de kaffe i mängder och bara mest mys.
Väldigt lugnt och stilla idag, måste bero på vädret?

Efter babycafét åkte jag & Wilmis hem och hämtade Theo,
sen åkte vi ner till Knivsta igen för en långprommis med  Lisa & Vilda!
Var ute i ungefär 1½ timme,
massa skitsnack blev det minsann!

Theo har börjat bli bättre med trotsen nu igen.
Han börjar gå tillbaka till hur han var innan han blev "tonåring".
Nu lyssnar han för det mesta, i alla fall när man har fickan full med korv ;)
Sen att andra hundägare är rentav dumma i huvudet, är en annan femma.
Man släpper väl inte fram sin hund hux flux till en vilt främmande Rottweiler,
som dessutom går bredvid en barnvagn!!!
Äckliga är vad ni är, hundägare som inte har vett i skallen!

Som idag kom det två såna där äckliga minipudlar springande mot Theo, lösa.
Tur han är så snäll, men att man inte gör något!?
Ett bett sen hade de där hundarna legat stendöda!

Nä fyyy, nu vart jag irriterad ;)
Bäst att jag tar mina älsklingar och går och lägger oss! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0