Halloj bloggen!

Vad dålig jag har blivit på att blogga sen Wilma kom,
men tiden räcker ju inte till!
Det känner ni nog igen, ni som har barn!
Så fort man får lite tid över passar man på med alla måsten,
som att diska och städa och dammsuga...

Sedan sist jag skrev har vi inte gjort särskilt mycket.
Det vanliga, träffat folk och sånt man brukar fördriva tiden med!

I helgen som var lämnade vi Wilma hos sin mormor för första gången!
Vi åkte ner med Addes kusin U och hennes H och åt mat på Grekens!
Det var riktigt skönt att åka iväg och umgås utan henne (får man säga så???).
Det blev "bara" 2 timmar, men det var alldeles lagom,
och hon hade skött sig exemplariskt!
En liten övning inför 2 december då vi ska på julbord,
ända borta i stora Stockholm!!!
Då ska Wilmis få vara hos sin mormor igen,
men det går nog huuur bra som helst för där trivs lillfisen! :)
Men då ska vi skicka med bröstmjölk också så hon inte bara får ersättning.

Och i morgon ska lillan få sina första sprutor - 3 månaders vaccination!!
Efter det ska vi hämta upp W's yngsta faster och åka till äldsta faster i Märsta.
Där ska vi planera hemlisar! Hihihi!

På söndag är det första advent,
fick mina nya julgardiner häromdagen så dem ska upp i helgen.
Har ett paket till på väg på posten med julgrejer. Tjoho!
Och så ska vi hinna med julmarknad i helgen,
och jag & mamma ska försöka hinna gå på Knivstarevyn också. :)

Stök stök!

Ska försöka väcka min prinsessa som sovit i hundra år nu!
Hon somnade vid 22.30 igår, vaknade typ 6.30 och åt och nu sover hon fortfarande...
Vi som ska iväg på Babycafé! 
Har tänt lampan inne i sovrummet så hoppas hon vaknar till snart.
Tänker inte väcka henne om hon inte vill,
hon är lite småsnorig så bättre hon får sova så hon blir "frisk".
Men man blir ju rastlös!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0