Mycket sömn

Ja, vet ni? Nu sitter jag med kaffe & Nyhetsmorgon igen.
Wilma, hon sover i sin vagga efter ett mål mat.
Hon hade lite svårt att somna igår,
så jag trodde vi skulle få en natt helt tvärt emot förra.
Men hon somnade någon gång strax innan 23,
och hon vaknade inte förrän strax innan kl 6 i morse!
Så käkade hon, bytte blöja, käka igen och somna!
Helt underbart skönt måste jag säga.
Jag tror jag börjar bli bortskämd!
Hoppas verkligen det håller i sig,
såna här nätter kan jag definitivt ta fler av!
Att man måste upp och pumpa tuttarna är en annan femma...
Men det går så fort, så det kan man överleva! :)

Idag ska vi ta oss ner på Babycafét i vanlig ordning.
Em & mini Em hoppar det idag,
så jag & Wilmis ska ta oss dit själva.
Men nu har man ju lärt känna en del av dem där nere,
så det ska nog gå bra det :)

Efter det ska vi ta oss hem till J och V,
som vi inte har träffat på alldeles för länge!!
Lilla V fyller 1 år i morgon, fattar inte att tiden gått så fort!

Efter det ska vi på återträff med föräldragruppen, tror jag.
Vet inte om det blir av, då nästan alla blivit sjuka!
Hade nästan glömt det!
Så Theo får vara med min syster idag! :)

Har så dåligt samvete över att man har för lite tid över för honom.
Och dessutom gör det inte saken bättre att han nu är i värsta trotsen!
Tröstar mig med att det bara kommer bli bättre nu.
Vi ska bara ta oss igenom detta och få lite ordning på bråkstaken!
Han har fått för sig att det är helt okej att hoppa upp på folk som kommer...
Han sätter upp framtassarna i bröstkorgen på folk.
INTE kul med en Rottis på 45 kg...
Tur de flesta av våra vänner är hundvana.

Ska nog försöka hinna med en snabbdusch nu,
inte så trevligt att gå runt och lukta kräk ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0