Rekordnatt

Wilma somnade definitivt för natten igår!
Hon somnade där runt 22...
Jag vaknade i morse 5.18 och funderade på varför det var blött i sängen ;)
Tuttarna läckte som fasen. Kom då på att Wilma fortfarande låg och snusa.
Väckte Adde som skulle upp och jobba.
Fick gå upp och pumpa ur tuttarna.
La mig i sängen och väntade på att Wilma skulle vakna.
Råkade somna om och vaknade 8.30.
Strax efter slog prinsessan upp de små blå.
Superglad tjej! :)

Så underbart att få sova så himla länge utan avbrott!
Jaja, gnällkärringar, ni behöver inte kommentera att:
"Man ska inte ropa hej, det behöver inte betyda något."
Nej, jag vet! Men en natt räcker länge!
Och det var så jäääkla skönt att få sova!

Nu har hon somnat om igen,
efter lite bus och ännu mer mat.
Så nu sitter jag med kaffe & kikar lite på Nyhetsmorgon.
Och surfar runt på datorn.
Det här börjar bli en riktigt trevlig vana.
Att få dricka kaffe i fred.

Idag kommer en gammal klasskompis till mig och hälsar på.
Hon har flyttat upp till Luleå, så vi ses inte allt för ofta ;)
Måste berätta något kul om det.
När vi var bebisar umgicks våra mammor i samma "mammagrupp".
Sedan flyttade de från Knivsta när vi fortfarande var bebisar.
Och dom hörde inte av varandra någe mer.
Efter första dagen på gymnasiet kom jag hem till mamma och sa:
"Det går en jättetrevlig tjej i min klass, Hanna heter hon".
Då frågade mamma om efternamn också.
Och då visade det sig att det var ju hon!
Jätteroligt! Vi har bilder på varandra i våra bebisalbum liksom!
Och ja, hur stor är sannolikheten?
Vi var 3 tjejer i klassen liksom, bygg är/var inte jättepoppis bland tjejer ;)

Jag tycker i alla fall det är skitskoj liten "historia" :)

Nu ska jag fylla på kaffekoppen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0