Trevlig helg

Har haft en kanonhelg!
I fredags myste vi hemma,
sedan blev vi bjudna på middag till svärisarna.
Kyckling & potatisgratäng.
Sedan fika på det.

I lördags åkte jag & Wilmisen till min fina vän Jackie.
Hon & karln hennes ville ha hjälp med tapetsering.
Så då ställer man upp!
Wilma fick mysa med Jackie under tiden. :)
Senare på kvällen blev vi bjudna på middag till Micke & Johanna.
Även Emelie, Johan & Emma var där.
Tacos stod det på bordet! Mums!
Wilma slocknade vid 22, efter lite gnäll.
Hon vaknade inte ens när vi skulle hem.
Fick väcka henne när vi kom hem vid 2.30 för att få i henne lite mat.
Sedan sov snuttan till 6.30, åt, somna om, sov till 9.30.
Skönt som fasen!

Mitt på dagen idag tog pappsen och badade Wilma,
för första gången faktiskt. ;)
Då passade jag på att baka äppelmuffins & chokladbollar!
Det blev uppätet för en stund sedan av svärisarna + svägerska, 
som var sugna på nybakat och kom ut hit.

Nu ska vi mysa med lite chips,
Wilma har nu somnat (förhoppningsvis) för natten :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0