Vaccination

Idag har Wilma fått sin 3-månaders vaccination.
Hon var superduktig, lite gnäll men mammas famn tröstade fint <3

Vi vägde och mätte skrotungen också,
6000 gram
61 cm lång
40 cm i huvudomfång

Vi gissade igår, jag & Andreas, på vad hon skulle väga.
Jag trodde på strax under 6 kg och han strax över,
men tydligen var hon precis mitt emellan! ;)

Jag rensade och inventerade kyl, frys & skafferi igår,
och idag har vi varit och storhandlat och fyllt upp allt.
Skaaapligt jäkla dyrt det vart,
men så går det väl när man slutat storhandla och bara småhandlar.
Hade typ ingenting hemma!
Bestämde mig i alla fall för att ge Liberos 3:or en chans nu.
Fick prova 2 st av Em, dock gjorde inte Wilmis nummer 2 i dem,
men de verkade lovande, så vi testar! :)
Vi får helt enkelt skänka dem till Em om de inte passar!

Nä, nu ska jag titta till mina älsklingar som smet in i sovrummet för en stund sedan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0