Bärsele

Jag vann en auktion på Tradera. En bärsele från Baby Björn för 100 kr. Den såg nästan helt ny ut, hoppas den är lika fin på riktigt :-) Det är ju lite svårt att veta när man handlar där, men jag tycker inte att 100 kr var så mycket.
Känner att vi verkligen behöver ha en bärsele, när hon är lite större såklart! Det är rätt jobbigt att bära runt på henne en hel dag (vissa dagar är hon extremt mammig).

Jaha, vad händer idag då? Vi ligger fortfarande och myser i sängen och lyssnar på hur de blåser ute. Hade tänkt ta mig en promenad, men de låter som de blåser rätt hårt... Mätte upp min promenadsträcka igår med bilen, 2,6 km ungefär korta snabbrundan, och 5 km långa :-) men min våg har stannat, så är sjukt otaggad... De händer ju iiingeting!!! Så nu är det slut på fika! (hahahahaha)

Kaffe kaffe kaffe-dags!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0