Dålig update

Oj vad vi är dåliga på att uppdatera nu för tiden, trots att vi har skaffat appen!

Middagen i fredags gick jättebra, var väl borta i 3,5 timme, så kom hem strax efter 22... Det hade gått kanon för pappa Adde :) Ammade skruttan precis innan jag åkte och sen fick hon ersättning när jag åkt. Sen var hon hungrig igen lagom till jag kom hem. Sen tokslockna hon och sov till halv 4.

Var på läkarkontroll på BVC i onsdags, allt såg fint ut :) Wilma vägde då 5160 gram och var 57 cm lång!! Hon växer min tjej <3

Innan BVC hann vi med att gå på föräldragrupp på Fröhuset, med dem som gått hos barnmorskan nere på vårdcentralen. Fick inbjudan att komma och träffa dem :) (vi gick ju hos en privat bm). Jättehärliga tjejer som jag hoppas att jag får träffa igen :)

På onsdag ska jag träffa tjejerna i min "riktiga" grupp :) Vi blev hembjudna till en av tjejerna, så ska vi kika på varandras bebisar :) ska bli sååå mysigt!!

Vi ligger fortfarande kvar i sängen, sk snart hoppa upp och dricka kaffe. Sen ska vi åka till mamma och sedan vidare till stan. Jag ska kolla vinterjacka (fyller ju år på torsdag) ;)

:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0