Klapp på axeln

Jag har precis vågat duscha för första gången när jag är ensam hemma med Wilma. Hade babyvakten med inne i badrummet, och hon sov i sin spjälsäng. Hon sover fortfarande. Det var såå skönt, men hade hela tiden ögonen på babyvakten.

Vi gick upp riktigt tidigt idag! Vi vaknade halv 6, och då åt lillfröken. Sen badade jag henne, för sedan bar det av och hämtade upp Emelie & Emma kl 8 för att åka på babycafé på Fröhuset :) Det var jättemysigt! 15 bebisar var det, och vi drack kaffe och snackade med andra mammor. Och sen var det även babysång! Supermysigt!
Efter det skulle vi ha ätit lunch med 2 andra mammor, men det finns inget ställe i Knivsta som tar emot 4 barnvagnar... Så vi bestämde oss för att äta på Fröhuset nästa vecka i stället! :)

Hade en övertrött liten Wilma med mig hem, som nu sover som en stock.

I morgon ska vi in till Uppsala med mammorna i föräldragruppen för lite promenad i stan. Vi möter upp D & D på sjukhuset, för dom får äntligen komma ut på lite äventyr därifrån! :)

Nu sprakar det visst lite i babyvakten... Bäst att kolla läget ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0