Lördag 22 oktober

Igår hade vi massa fikabesök på kvällen. Fick fina, braiga presenter!
Av mamma & co. fick jag en ny vinterjacka, en röd "Everest". Det visste jag redan, eftersom jag var med när mamma köpte den ;)
Av mormor och morfar fick jag en slags mixer, typ, som man kan göra kakdeg och smet och sånt i!
Av svärisarna och gänget fick jag presentkort som gäller på hela Gränby! Tjoho! Fick förbud att handla åt Wilma på det, så vete tusan vad jag då ska köpa ;) Men Cubus öppnar snart där, så då ska jag nog slå till på några nya jeans därifrån! Dom är bäst! :)

Nu är vi på väg hem från stan, A var in på SB och köpte sprit. Meningen var att vi skulle upp på Gränby men det var så jäääkla mycket bilar där, så det vart bara en sväng på Barnens Hus. Wilma fick en spegel ;)

Åh just det, av min älskade A fick jag en skötväska! En Emmaljunga i vitt läder :) <3 behöver jag inte ha blöjorna i handväskan ;)

Nu är vi hemma, in och mata suris! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0