Måndag

Just nu sitter vi hemma hos min mamma och väntar på mat. Pappa Adde jobbar över ikväll, så då orkade inte jag & Wilma laga mat. ;-)

Vi har haft besök idag av min arbetskollega Jennie och hennes lilla Ellen. Vi drack kaffe och snackade lite skit :-) Tråkigt att vi inte ses något nu när vi inte jobbar, alltid kul att sitta och snacka skit med henne :-)

Annars idag har vi börjat rensa bland kläderna jag fått av en kompis storasyster. Har gått igenom en kartong (ca en tiondel av allt) och det jag ska ha kvar ur den fyllde en hel tvättmaskin... Hehehe... Vår tvättmaskin tar 8 kg ;-) och det var nog också ca en tiondel av allt i kartongen. Ni kan inte förstå hur mycket kläder det är alltså! Kartongerna och säckarna är verkligen PROPPADE med kläder. Från storlek 44 upp till typ 110? Både tjej- och killkläder! Någon som är i behov av nått speciellt så hojta så håller jag ett öga när jag rotar igenom! Jag vill inte ha ett öre för de, så passa på ;-)

Nu börjar Wilma bli sur i blöjan. Hoppas de funkar att blogga från den här appen nu! Slänger med en bild från tidigare idag när Wilma testade sin babysitter. Den är lite stor för henne än så länge, men med en filt gick det hyfsat :-)


Kommentarer
Postat av: Janina

Har du kläder i 74 och upp som du inte vill ha så tar vi tacksamt emot :)

2011-10-03 @ 19:16:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0