Sjukstuga

Vaknade och var superförkyld, värre än igår!
Så idag har vi bara legat och myst på soffan,
förutom en tripp till Apoteket och Ica.
Strepsils & Alvedon
Glass & Julmust

Vad vi har myst!
Har verkligen inte orkat något alls idag.
Tur att Adde slutade tidigt, så jag fick sova en timme på eftermiddan :)
Faktiskt så hjälpte det, för nu är jag bara lite hes :)
Usch, var nära att bryta ihop helt när jag knappt kunde andas,
hostade massor och Wilma var småsur och inte ville sova...
Men någonstans har man mamma-super-krafter!

Nu sover sötis på mitt bröst,
medan pappsen hämtar kebabtallrikar i Alsike.
Han är också krasslig, så då får man fuska med maten ;)
Tror att Wilma också är dålig.
Men feber är det inte.
Och hon är inte snorig.
Men hon nyser.
Och hon grinar i sömnen.
<3

Ska försöka bädda ner henne i soffhörnet här,
utan att hon vaknar...
Får se hur det går.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0