Tjejkväll

Jag blev utbjuden på middag av två fina tjejer på fredag. Jag ska verkligen försöka komma iväg, om jag vågar släppa min lilla guldklimp <3 Adde sa åt mig att jag skulle åka iväg och sluta vara så "mammig"! Ja, ett par timmar eller så går väl an, bara amma utav helvete in i de sista, och sen finns de fullt med fryst tuttmjölk i frysen och även ersättning. Men det är läskigt att lämna henne, fast de bara är med pappsen. När lämnade ni era barn första gången själva med pappan? Är det "okej" att göra det såhär tidigt tycker ni? Har ju redan lämnat henne med Adde i 3 timmar en gång, och det gick ju galant! :)

Kommentarer
Postat av: Janina

när Vilda var 11månader var pappa hemma med henne första gången

2011-10-11 @ 22:18:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0